سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: امنیت یکی از مولفه های مهم و ملموس و موثر در تمام ابعاد زندگی بشریت است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم در تامین امنیت کشور نقش تاثیرگذاری در آرامش و آسایش ملت شریف ایران ایفا می کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهیدفکوری تبریز گفت: امنیت یکی از مولفه های مهم و ملموس و موثر در تمام ابعاد زندگی بشریت است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان مهم در تامین امنیت کشور نقش تاثیرگذاری در آرامش و آسایش ملت شریف ایران ایفا می کند.

وی با بیان اینکه امنیت حریم هوایی جمهوری اسلامی حاصل تعامل و همکاری نیروی هوایی و پدافند هوایی است گفت: فعالیت های شبانه روزی کارکنان این دو نیرو مصداق عینی و واقعی 《جهاد فی سبیل الله》 است که لحظه به لحظه در حال رصد و پایش مرزهای هوایی جمهوری اسلامی هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی و معنویت محور است که توانسته است علاوه بر دفاع از مرزهای جغرافیایی در حراست از مرزهای اعتقادی کارکنان خود هم خوش بدرخشد.

حجت الاسلام جبرائیلی در این دیدار با اهدای لوح به حجت الاسلام علیزاده انتصاب وی را به رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha