سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
اختتامیه مسابقات قرآن خانواده کارکنان نیروی زمینی سپاه برگزار شد

حوزه/ مراسم اختتامیه بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده کارکنان نیروی زمینی سپاه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیین اختتامیه بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی سپاه صبح با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد.

در بخشی از این مراسم؛ سرهنگ پاسدار ساجدی‌فر، معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن گفت: بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده و در پنج گروه دختران و پسران بالای ۱۶ سال و دختران و پسران زیر ۱۶ سال و همسران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور قرارگاه‌های دهگانه نیروی زمینی سپاه انجام شد؛ شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ در اجزای مختلف، ترتیل، مفاهیم سطح یک و دو، قرائت تحقیق تقلیدی قرآن و اذان به رقابت پرداختند و از نفرات اول تا سوم تجلیل شد. نیروی زمینی سپاه نام قرآن را بزرگ نگه می‌دارد و نام این کتاب آسمانی بر پیشانی پاسداران می‌درخشد.

ساجدی‌فر تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و این مسیر طولانی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین زنگنه، مشاور فرمانده کل سپاه در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج قرآن گفت: باید تلاش کنیم تا قرائت قرآن همگانی و نهادینه شود. قرآن کتاب با عظمتی است که بر قلب نازنین رسول الله(ص) وحی شد و جلادهنده قلب‌هاست.

زنگنه بیان کرد: امروز در نوار غزه چادرهایی را برپا می‌کنند و در زیر بمباران‌ها مردم فلسطین قرآن می‌خوانند؛ امیدواریم به برکت قرآن کریم رژیم صهیونیستی خوار و ذلیل شود.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم صالح مهدی‌زاده، قاری نوجوان، که در برنامه تلویزیونی محفل شناخته شد، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در پایان از برگزیدگان این مسابقات تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha