سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی دیجیتال شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس پابرجاست

حوزه/ مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برپایی نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی دیجیتال شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد کرم الهی مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی دیجیتال شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: نمایشگاه انفرادی استاد قانع با تمثال مبارک شهدای مدافع حرم از ابتدای هفته گرامیداشت شهدای مدافع حرم در تهران با همکاری مترو تهران آغاز شد که در همه ایستگاه‌های مترو تهران برگزار خواهد شد و هم اکنون در دو ایستگاه امام خمینی(ره) و نبرد پابرجاست.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه جهت هفته گرامیداشت شهدای مدافع حرم در نظر گرفته شده بود، افزود: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از آن، مقرر شد تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه یافته و در همه استان‌های دارای خط مترو برقرار شود و هم اکنون استان فارس در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، تشریح کرد: انجام این قبیل کارها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این امکان را می‌دهد که عموم مردم بی‌واسطه حظ تصویری و معمایی ببرند.

وی ابراز کرد: امروزه در دنیا نمایشگاه‌های خیابانی برگزار می‌شود و این درنگی که در خیابان صورت می‌گیرد، می‌تواند بارگذاری خوبی از معنا شکل دهد.

مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری سازمان مترو تهران رخ داده و جای تشکر دارد که زمینه ارتباط هنرمند و اثر هنری با مخاطب را فراهم کرده، اظهار کرد: این قبیل کارها نیاز به توسعه دارد و تلاش می‌کنیم اثرگذارتر از قبل حضور داشته و ارتباط خود را با مردم حفظ کنیم.

گفتنی است نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی دیجیتال شهدای مدافع حرم با عنوان «به ما نگاه می‌کنند»، شامل ۲۰ قطعه عکس تصویرسازی و نقاشی دیجیتال شده از شهدای مدافع حرم است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha