سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مسئول کارگروه امر به‌معروف قرارگاه خاتم گفت: به‌دنبال ایجاد بستری برای مواجهه صحیح با ناهنجاری‌های اجتماعی در خانواده، محله، اماکن، ادارات و معابر هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، آقای صفایی مسئول کارگروه امر به‌معروف قرارگاه خاتم در جلسه ای با مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران، اظهار کرد: از آنجایی که ما در قبال خود و جامعه مسئول هستیم، باید به دو فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر توجه ویژه داشته باشیم، چرا که یکی از اموری است که باعث قوام شریعت می‌شود.

وی ادامه داد: به‌دنبال ایجاد بستری برای مواجهه صحیح با ناهنجاری‌های اجتماعی در خانواده، محله، اماکن، ادارات و معابر با به کارگیری روش صحیح امر و نهی و تذکر لسانی با محوریت ائمه جماعات، مبلغین و مربیان و در بستر مساجد هستیم.

صفایی بیان کرد: هدف از این برنامه آگاهی بخشی به مردم نسبت به امر به‌معروف و نهی از منکر و احیای این واجب الهی است که برای تحقق این امر، دوره‌های آموزش حضوری و مجازی، زیر ساخت‌های تولیدات رسانه‌ای، ایجاد سایت آموزشی و ... در نظر گرفته شده و از حیث تامین محتوایی، آموزشی، توانمند سازی و راهبری آماده است.

وی تاکید کرد: دغدغه شناسائی فعالین این عرصه را داریم و به دنبال همراه سازی مجموعه‌های مرتبط و دارای ظرفیت جهت تعامل و مشارکت در اجرای طرح هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اینجا میدان نقش آفرینی برای مومنین است، برای احیای امر به معروف که بیشتر فضای تبلیغ ترویج و احیا است باید این خصلت در میان مردم بیدار شود؛ در روضه‌ها در جلسات خانگی و جمع مومنین این فضا را فعال کنند.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha