چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه قرآن در آخرالزمان باید به جایگاه اصلی خود برگردد تا دیگر مهجور نباشد، گفت: موج عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی از ایران اسلامی شروع شده اما اکنون در سطح دنیا فراگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی در آیین اختتامیه چهل و هفتمین دوره سراسری مسابقات قرآنی مرحله استانی اظهار کرد: قرآن کریم معجزه باقیه رسول اکرم(ص) است و هر کسی در هر سطحی از علم و حتی بی‌سواد باشد به نحوی از کلام الله مجید بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه نقطه اصلی بهره‌مندی از قرآن این است که ما منتظر اجرای عدالت در جهان هستیم، افزود: استعمارگران و دشمنان قرآن و اسلام از هیچ ظلم و جنایتی در دنیا فروگذار نیستند و هیچ جای امنی باقی نگذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در آخرالزمان باید قرآن به جایگاه اصلی خود برگردد تا دیگر مهجور نماند، ادامه داد: موج عدالت‌خواهی و عدالت‌طلبی از ایران اسلامی شروع شده اما اکنون در سطح دنیا فراگیر شده است.

آیت الله عبادی با اشاره به تفکر منحط لیبرال دموکراسی غرب و نگاه مادی به انسان بیان کرد: اما واقعیت این نیست بلکه پایه وجودی انسان از محبت و انس است نه حیوانیت.

وی به جنایات رژیم غاصب اسرائیل و استعمارگران غربی در غزه و کشتار میلیونی مردم در سطح جهان اشاره کرد و ادامه داد: قرآن باید جهان را تغییر دهد و دوست و دشمن در مقابل تربیت‌یافتگان مکتب قرآن سرتعظیم فرود می‌آورند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هر کسی به هر نسبتی که پایبند به نسخه قرآن باشد زیبایی وجودش می‌درخشد، افزود: اما بیش از همه در آستانه تمدن اسلامی هستیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به قله‌ها نزدیک می‌شویم و این دیگر وظیفه خود انسان است که کار و تلاش کند بنا نیست تمدن اسلامی با معجزه محقق شود.

وی در ادامه گفت: جامعه قرآنی پیشرو هستند و باید نقش قرآن را در تغییر جامعه و سطح جهان برای تحقق حکومت و تمدن اسلامی را نشان دهند.

آیت الله عبادی یادآور شد: اوایل سال ۱۳۵۸، آیت‌الله خزعلی در جلسه‌ای با حضور امام، موضوع مرمت و بازسازی مدرسه فیضیه را مطرح می‌کنند. امام جمله‌ای می‌گویند که بسیار قابل تامل است و می‌بینیم امروز این مسیر دارد جلو می‌رود. امام می‌فرمایند ماموریت من ساخت مدرسه و مسجد و حسینیه نیست. من سه ماموریت دارم؛ اول تشکیل حکومت اسلامی در ایران، دوم بیداری مسلمین جهان و سوم زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر(عج).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha