چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
اجلاسیه نماز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: آینده مختص دانش‌آموزان است، اگر آن‌ها در هر حوزه‌ای بد عمل کنند گناه آن به گردن ما و اگر خوب هم عمل کنند ثواب و افتخار آن برای ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، با اشاره به ظرفیت بسیار بالای آموزش و پرورش استان در همه حوزه‌ها، اظهار داشت: ۱۹۴ هزار دانش‌آموز استان قرار است آینده استان، شهرستان و کشور ما و همچنین مباحثی در همه حوزه‌ها را مدیریت کنند و این‌ها در آینده هر کدام برای خود در یک شغل و پست مدیریتی فعالیت و خدمت خواهند کرد، پس آینده مختص دانش‌آموزان است و اگر آن‌ها در هر حوزه‌ای بد عمل کنند گناه آن به گردن ما و اگر خوب هم عمل کنند ثواب و افتخار آن برای ماست، به همین منظور برای دانش‌آموزان هر کاری را به‌ویژه در حوزه تربیتی می‌توانیم، باد انجام دهیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، گفت: در شرایط کنونی فضای مجازی در دسترس اقشار مختلف مردم به‌ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و جمع‌های خانوادگی قرار گرفته و دنیا توانسته به‌راحتی با افراد ارتباط برقرار کند و به شیوه غیرمستقیم نیز تعلیمات غلط خود را به فرزندان ما در قالب بازی، تصویر و یا مباحث دیگر تزریق می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: وقتی با این شرایط مواجه و این وضعیت را می‌بینیم، خواهیم دید که وظیفه همه ما سنگین‌تر خواهد بود و در این زمینه به هر میزان هم کار انجام بدهیم بازهم کم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، با اشاره به کسب رتبه برتر و نمونه استان در حوزه قرآنی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان حوزه قرآنی و سایر حوزه‌ها، تصریح کرد: ضروری است تا تمام افرادی که در این عرصه فعالیت دارند و کسانی‌که برای مسابقات قرآن اعزام می‌شوند الگو باشند تا بتوانند دیگران را هم به حرکت درآورند و بین‌ افراد انگیزه و تحولی ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در سطح استان با محوریت آموزش و پرورش، اظهار کرد: باید تمام شرایط و مقدمات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در سطح استان به گونه ‌ای فراهم شود که از اول مهرماه شاهد تحولی در سطح استان باشیم.

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه، ابراز کرد: نظام تعلیم و تعلم وابسته به مسائل سیاسی نبوده و نیست و قویتر از گذشته در همه شرایط تمامی کارکنان و نیروهای این مجموعه فعالیت‌های خود را در راستای خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف انجام می‌دهد.

وی افزود: اجلاسیه نماز برای همه ما بسیار مهم است و با کمال افتخار تمام نظام تعلیم و تربیت استان و تمام نیروهای این مجموعه در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همکاری و فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha