چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
کد خبر: 1182228
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ کتابخانه عمومی شهدای گمنام عالیشهر صبح امروز پس از باز طراحی و ایجاد تغییرات در آیینی با حضور امام جمعه عالیشهر بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کتابخانه عمومی شهدای گمنام عالیشهر صبح امروز پس از باز طراحی و ایجاد تغییرات، در آیینی با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر بازگشایی شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، از مدیر کل امور کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خواست کرد تا برای رونق کتاب و کتابخوانی و رفاه حال همشهریان بخصوص جوانان و نوجوانان، امکانات و تجهیزات به روز و مناسب را برای این کتابخانه در نظر بگیرد.

در این مراسم که با حضور مدیر کل امور کتابخانه‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد، از زحمات شهردار عالیشهر جهت همکاری در تامین بودجه برای بازطراحی و تعمیرات تقدیر شد.

ایجاد و تجهیز سالن کودک و نوجوان، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، پیشخوان، سالن جلسات و تقویت سیستم روشنایی از مواردی بود که جهت رفاه حال شهروندان در این کتابخانه انجام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha