پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
ارتحال

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی ارتحال آیت الله محفوظی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی ارتحال آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

ارتحال فقیه پارسا استاد حوزه علمیه حضرت آیت الله حاج شیخ عباس محفوظی موجب تأثر و اندوه گردید.

آن مرجع عالیقدر که در نزد بزرگانی همچون حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره)، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) علوم اسلامی را فرا گرفت، به تدریس، تالیف و ترویج آموزه‌های اسلامی و معارف اهل بیت(ع) و تربیت طلاب علوم دینی پرداخت و در این مسیر نورانی و مبارک خدمات بزرگی به اسلام و مکتب تشیع ارائه نمود.

مبارزه با رژیم منحوس و پلید ستمشاهی و رنج تبعید و حمایت از مجاهدت‌های امام راحل عظیم الشأن و پس از آن همراهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از دیگر خصوصیات ممتاز این شخصیت برجسته بود.

با تأسیس امور خیریه، مراکز علمی و مدارس علمیه و رسیدگی به امور نیازمندان نامی ماندگار بر جای گذاشتند که مونس و همدمش تا برپایی روز حساب خواهد بود.

اینجانب این مصیبت اندوهبار را به محضر مبارک حضرت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه قم و طلاب و روحانیون و عموم مردم خصوصاً مردم شریف استان گیلان و همه بازماندگان آن فقیه بزرگوار تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رضوان الهی و صبر و شکیبایی و پاداش برای خاندان مکرمش درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha