جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
تصاویر جلسه شورای حوزه علمیه لرستان با حضور قائم مقام حوزه‌های علمیه و مدیر منطقه ۲ حوزه‌های علمیه کشور

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها گفت: اساتید حوزوی برای تربیت طلابی مومن و در تراز اهداف انقلاب تلاش خود را بکار گیرند. 

به گزاش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استانها در جلسه شورای حوزه علمیه استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه لرستان مهد تربیت عالمان و نخبگان بزرگ دینی است، افزود: حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره)تربیت یافته دیار لرستان و فخر جهان تشیع است.

وی با بیان اینکه مردم مومن، ولایی و انقلابی لرستان در طول تاریخ پرفراز و نشیب ایران همواره در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی در صحنه بوده اند، افزود: مردم استان لرستان با شجاعت و بصیرت از آرمان های اسلام و نظام حمهوری اسلامی ایران صیانت و حراست نموده اند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها، وضعیت تهذیبی، علمی آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان لرستان را مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: اساتید و طلاب استان لرستان باید با برنامه ریزی های هدفمند و منسجم در راستای ارتقاء و رشد شاخصه های تهذیبی، علمی و پژوهشی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در ادامه از مدیریت و کادر حوزه علمیه لرستان و همچنین اساتید و کادر مدارس علمیه این استان قدردانی کرد و گفت: اساتید حوزوی باید برای تربیت طلابی مومن، مهذب، کارآمد و در تراز اهداف انقلاب تلاش خود را بکار گیرند.

در پایان این جلسه احکام جدید ۶ نفره شورای حوزه علمیه استان لرستان با امضای آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه توسط حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال قائم مقام حوزه های علمیه به هر یک از اعضا تحویل داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha