پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
کد خبر: 1182478
۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
فرخ فال

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها گفت: آیت الله سید اسدالله مدنی(ره) از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها، چهارشنبه شب در چهل و سومین سالگرد بزرگداشت آیت الله شهید سید اسدالله مدنی(ره) دومین شهر محراب که در مسجد حضرت جواد الائمه(ع)خرم آباد برگزار شد با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) بیان داشت: خداوند انبیا و امامان و کسانی که زبان ائمه (ع) بودند را به عنوان سرمایه های جاودان بشر برای هدایت جامعه فرستاد تا در بین با هدایت گری و بصیرت افزایی بپردازند.

وی افزود: خداوند امام زمان(عج) را به عنوان علمدار هدایت جامعه و عدل گستر جهان بشری می فرستد تا جهان را پر از عدل و داد نماید.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها با بیان اینکه صیانت و حراست از آموزه های دینی و قرآنی از رسالت ها و وظایف همه ما مسلمانان است، ادامه داد: همه ما باید با تمام توان تا پای جان از آموزه های دینی و قرآنی پاسداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه حفظ آموزه های دینی و قرآنی مجاهدت می خواهد، اظهار داشت: باید در سخت ترین شرایط همانند مجاهدان دینی و انقلابی در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم و به روسنگری و بصیرت افزایی در جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از نظام، آرمان های امام خمینی(ره) و حمایت از رهبری از وظایف و رسالت های مردم مؤمن و انقلابی است، خاطرنشان کرد: صیانت از آرمان ها و اهداف اسلام و انقلاب همان پیام شهادت و شهادت طلبی است.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با علم، تدبیر و درایتش استکبار را گیج نموده است، گفت: معظم له علم دفاع از دین را برداشته و برای صدای همه مظلومان و ستمدیدگان عالم رهبری می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به اینکه باید سیره و منش زندگانی عالمان و مجاهدان دینی و انقلابی به نسل جوان جامعه معرفی شد افزود:باید تلاش کنیم تا نسل جوان با منش و سیره مجاهدتی و تبلیغاتی عالمان و مبارزان دینی و انقلابی آشنا شوند.

وی آیت الله سید اسدالله مدنی(ره)، دومین شهید محراب را از استوانه های انقلاب و یاوران و ایثارگران امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: شهید آیت الله مدنی(ره) به هر شهری وارد می شدند مردم را به سمت اسلام ناب هدایت می نمودند و مردم را جذب خود می ساختند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها در پایان استکبارستیزی، نفوذ کلام و مقاومت و بردباری را از ویژگی های شخصیتی آیت الله سید اسدالله مدنی عنوان کرد و یادآور شد: شهید آیت الله مدنی با شجاعت و درایت در مقابل حکومت ستمشاهی ایستاد و سال ها برای دفاع از آرمان های دین مبین اسلام سختی های فراوانی را متحمل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha