جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
تصاویر جلسه شورای حوزه علمیه لرستان با حضور قائم مقام حوزه‌های علمیه و مدیر منطقه ۲ حوزه‌های علمیه کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فعالیت های علمی پژوهشی حوزه علمیه لرستان امید بخش است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در جلسه شورای حوزه علمیه لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد با حضور حجج اسلام هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، احمد فرخ فال قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استانها، کفیلی مدیر حوزه های علمیه منطقه ۲ کشور و مدیریت و کادر حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: مردم استان لرستان مردمانی مومن، ولایت مدار و دلداده اهل بیت علیهم السلام هستند و همواره در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب در صحنه بوده و هستند.

وی با ییان اینکه لرستان مهد عالمان بزرگ دینی و مفاخر حوزوی است، افزود: لرستان سرزمین عالمان بزرگ دینی است که همواره در دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام داده و همیشه ملجأ و پناهگاه مردم بوده اند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه حوزه علمیه استان لرستان حوزه ای پویا و فعال است، اظهار داشت: امروز طلاب استان لرستان از لحاظ فعالیت های علمی و پژوهشی موفق عمل نموده و فعالیت های تهذیبی و علمی پژوهشی حوزه علمیه این استان امیدبخش است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اساتید و طلاب حوزه علمیه استان لرستان در خلق آثار پژوهشی فاخر موفق هستند، خاطر چنشان کرد: امید می رود با شناسایی و ساماندهی توان پژوهشی اساتید و طلاب حوزه علمیه لرستان شاهد خلق آثار پژوهشی منسجم و هدفمند در حوزه علمیه لرستان باشیم.

وی در پایان از پیگیری ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و معاونت‌ها و مدیران حوزه های علمیه در ارتقای تهذیبی، علمی، فرهنگی و پژوهشی حوزه‌های علمیه استان ها قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha