جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
تصاویر جلسه شورای حوزه علمیه لرستان با حضور قائم مقام حوزه‌های علمیه و مدیر منطقه ۲ حوزه‌های علمیه کشور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: رسالت حوزه های علمیه تربیت مبلغان مهذب و کارآمد است و اساتید حوزه علمیه این استان تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان در جلسه شورای حوزه علمیه لرستان که با حضور برخی مدیران حوزوی کشور و استان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، افزود: حوزه علمیه استان لرستان با پیگیری ها برای ارتقاء زیرساخت های تحصیلی طلاب حوزه علمیه لرستان در راستای تربیت مبلغان مومن و کارآمد تلاش خود را بکار می گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه استان لرستان در چند سال اخیر در زمینه های علمی و پژوهشی موفقیت های چشمگیری کسب نموده است، اظهار داشت: کسب موفقیت های علمی و پژوهشی اساتید و طلاب مرهون برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در حوزه علمیه لرستان، اساتید و کادر مدارس در شهرستان ها است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه گزارش مشروحی از فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در حوزه علمیه استان لرستان ارائه کرد.

در پایان این جلسه موضوع انتخاب مدیریت مرکز حوزه علمیه استان لرستان مطرح و اعضای شورا پس از بحث و بررسی، تاکنون مدیریت حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر فعلی حوزه علمیه لرستان را موفق ارزیابی نموده و پس از رای گیری به اتفاق آراء ادامه مدیریت وی را به مدیر حوزه علمیه کشور پیشنهاد دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha