جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
نشست ستاد ساماندهی گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ گلزار شهید در استان فاقد راه دسترسی مناسب هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در نشست ستاد ساماندهی گلزار شهدا اظهار داشت: ماده ۱۱ قانون جامع خدمات‌رسانی ایثارگران برای هر کدام از دستگاه‌های آب، برق و راه وظایفی تعریف کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه جلسات گذشته این کارگروه مصوباتی در راستای رفع مشکل گلزارهای شهدا داشت، گفت: ۸۰ درصد مصوبات نشست گذشته عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۹ گلزار شهدا در سطح استان وجود دارد که جاده دسترسی برای حضور خانواده‌ها بر سر مزار این شهدا وجود ندارد که یکی از آنها مرار شهید فرج‌الله پرچی در سرگز از توابع شهرستان دیشموک در دورترین منطقه است.

حجت‌الاسلام خرم‌روز، بیان کرد: سال‌هاست این آرزو بر دل خانواده شهید مانده که بتوانند در کنار مزار او حضور پیدا کنند اما جاده مانع حضور آنها شده است.

وی با بیان اینکه راهداری ۸۰ درصد تعهدات خود در این زمینه را عملیاتی کرده است، ابراز کرد: ۱۷۹ گلزار نیازمند برق رسانی است که ۳۰ درصد کار انجام گرفته و انتظار می‌رود شرکت توزیع نیروی برق به سایر تعهدات خود عمل کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۱۰۸ گلزار نیازمند آب‌رسانی است که برای شرکت آب تعهد ایجاد شده تا به این تعداد گلزار آب‌رسانی شود که ۶۰ درصد تعهد صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت غیرقابل قبول گلزار مطهر شهر یاسوج، خاطرنشان کرد: گلزار مرکز استان محل اجرای برنامه‌های ملی و مکان تجدید پیمان مسئولان ملی و استانی است که فاز دوم گلزار مطهر شهدا نیازمند تعمیر و مرمت است و قرار شد شهرداری یاسوج طی یک هفته آینده نسبت به ساماندهی محوطه و درب و پنجره گلزار شهدا اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha