پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
استقبال از جانباز ۷۰درصدِ عضو کاروان پارالمپیک کشور در فرودگاه تبریز

حوزه/ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از جانباز سرافراز ۷۰درصد تبریزی که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشت، در فرودگاه بین‌المللی تبریز استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از جانباز سرافراز ۷۰درصد که به‌عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشت، در فرودگاه بین‌المللی تبریز استقبال کرد.

علی اکبر سلمانی در این مراسم که در سالن ترانزیت فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله مدنی(ره) تبریز برگزار شد، با اهدای دسته گل، از جانباز علی کشفیا استقبال کرد و درخشش تیم تحت سرپرستی او در پارالمپیک پاریس و کسب مدال طلای این بازی‌ها را تبریک گفت.

جانباز سرافراز کشفیا که ریاست اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی را نیز بر عهده دارد، در این مراسم از سوی تعدادی از معاونان، روسای ادارات و کارشناسان بنیاد شهید استان مورد استقبال قرار گرفت.

در مراسم استقبال از این نماینده شایسته آذربایجان‌شرقی در پارالمپیک پاریس، همچنین شماری از مسئولان دستگاه‌های دیگر و ورزشکاران استان و اعضای خانواده علی کشفیا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha