شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
اولین روز برگزاری اردوی راهیان نور

حوزه/ فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان پاوه گفت: شهر پاوه همواره پایبند به آرمان‌های نظام بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان کردستان، اولین روز برگزاری اردوی راهیان نور با حضور تعدادی از مدیران، کارکنان و خانواده‌های آنان در یادمان شهدای شهرستان پاوه، با روایتگری رزمنده مقاومت پاوه محسن معاضی و سخنرانی سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و ماموستا قادری امام جمعه شهرستان پاوه انجام شد.

سرهنگ خزایی در این مراسم، گفت: پاوه شهری نام آشنا برای مردم ایران است و همواره پایبند به آرمان‌های نظام بوده است، در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد هجوم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب قرار گرفت و مردم غیور پاوه آن حوادث سخت و فراموش نشدنی را همواره در خاطره خود دارند.

وی ادامه داد: زمانی که هنوز طعم شیرین پیروزی انقلاب اسلامی در کامشان کامل نشده بود، ضد انقلاب با تدارک و پشتیبانی استکبار جهانی برای تلخ نمودن این پیروزی به میدان آمد و با ورود گروهک‌ها به شهر پاوه هر جا نیروی نظامی و پاسداری را داخل شهر می‌دیدند وی را به شهادت رسانده و با چرخاندن در سطح شهر سعی می‌کردند با ایجاد رعب و وحشت مردم پاوه را از همراهی و حمایت نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۷ مرداد سال ۵۸ مبنی بر لزوم شکست حصر پاوه و حرکت نیروهای انقلابی و مردمی به سوی این شهر و با انجام عملیاتی غافلگیر کننده، ضد انقلاب را مجبور به عقب‌نشینی از این شهر کردند.

همچنین در این مراسم ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه شهر پاوه با اهدا سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا گفت: مردم غیور پاوه در زیر بمباران شدید عراق و حملات گروهک‌های معاند مقاومت کرده و لحظه‌ای از آرمان‌های امام و انقلاب عقب‌نشینی نکردند و همواره در وفاداری به امام و انقلاب صادق بودند و در طول این ۴۵سال هیچگاه از حمایت به نظام تردید نداشتند.

وی با بیان اینکه ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول، از سوی امام راحل (ره) به عنوان هفته وحدت اعلام شده است، گفت: این موضوع اثرات بسیار مثبتی در تحکیم وحدت و همدلی بین شیعه و سنی داشته است، آنان در دو اصل مسلمان بودن و ایرانی بودن با هم مشترکند که همین دو اصل برای ما مهم است و موضوعات دیگر اهمیتی برای ما ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha