شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
دفاع مقدس

حوزه/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نورآباد از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، یوسف نوری‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد امروز در جمع خبرنگاران گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری انجمن‌ شعر و ادب و حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس جشنواره فرهنگی و هنری «رزم دیدنی» را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نورآباد با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و طراحی برگزار خواهد شد، افزود: بخش شعر جشنواره در قالب‌های نیمائی (سپید) و کلاسیک و بخش طراحی در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نوری‌زاده با اشاره به موضوعات ارسال آثار به این جشنواره گفت: ایثار و شهادت، پایداری و مقاومت، جبهه و جنگ، زنان رزمنده، عفاف و حجاب و شجاعت و رشادت از جمله موضوعاتی هستند که علاقه‌مندان می‌توانند می‌توانند آثار خود را در این زمینه‌ها به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شاعران می‌توانند آثار خود تا سوم مهرماه از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۰۷۳۶۶۷۱۹ به دبیرخانه جشنواره در نورآباد ارسال کنند افزود: در بخش طراحی نیز علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دلفان(نورآباد)، خیابان ساحلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha