یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
سردار معروفی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آن چه مهم است این که باید با قلم زدن و انتشار کتاب از تحریف و فراموشی دوران دفاع مقدس جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار حسین معروفی طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتاب "سرداری از ایل سلیمانی" که با حضور جمعی از مسئولان و به خصوص خانواده شهید والامقام احمد سلیمانی در محل باغ موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد، با تأکید بر این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به ترویج گفتمان ایثار و شهادت در جامعه داریم، اظهار داشت: با نشر کتاب می توانیم گنج دفاع مقدس را کشف و به جامعه معرفی کنیم و این مصونیت جامعه ما است.

وی افزود: شهیدان و جامعه ایثارگران امروز مظلوم ترین انسان های جامعه هستند زیرا ما باید قسم بخوریم که برای کشور جنگیدیم و شهید دادیم تا مملکت و عزت مان حفظ شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: طبق شناخت خودم سردار شهید احمد سلیمانی را تندیس ادب و اخلاق دیدم و ایشان را یکی از الگوهای خودم در زندگی و کارم قرار دادم.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید احمد سلیمانی افزود: تعهد و رسالت محوری این شهید را نسبت به خانواده اش باید بیان کنیم زیرا دستور و رویکرد خداوند، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را اجرا می کرد.

معروفی ادامه داد: شهید احمد سلیمانی از قهرمانان حقیقی ملت ایران اما مظلوم و ناشناخته در کشور و جامعه است، این سردار شهید با وجود خدمت در سمت‌های بالای لشکر ۴۱ ثارالله با دوستان خود رفاقت بسیار صمیمی داشت که این اصل است و پیام دارد.

وی خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که باید با قلم زدن و انتشار کتاب از تحریف و فراموشی دوران دفاع مقدس جلوگیری کنیم، سال های بعد متوجه می شویم در آن دوران چه اتفاق های افتاد و باید حقیقت را در مورد شهدای بزرگوار بنویسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha