یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
امام جمعه آبدان

حوزه/ حجت الاسلام زارعی در جمع مسئولان شهرستان دیر تسریع در حل مشکلات ۵۰ پلاک زمین‌های مسکن مهر آبدان که باید به بنیاد مسکن واگذار شود را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام امین زارعی امام جمعه آبدان در جمع مسئولان شهرستان دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یک دانشگاه پر از درس است و باید برای همه ما یادآوری و به روش‌های نو و به روز به نسل جوان منتقل شود.

وی با تأکید بر الگوگیری از شهدا، افزود: سبک مدیریت شهدایی و جهادی باید در ادارات ما اتفاق بیفتد.

امام جمعه آبدان، با اشاره به بازگشایی مدارس بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس باید مسائل مرتبط به حوزه ترافیک شهری به جد پیگیری شود.

وی به تشریح آسیب‌های فضای مجازی پرداخت و یادآورشد: علاوه بر توجیه معلمان در زمینه فضای مجازی، باید آموزش‌های لازم در جلسات انجمن اولیا و مربیان به والدین داده شود که در خانه هم فضای مجازی که در اختیار فرزندشان قرار می‌دهند نیز مدیریت شده باشد.

حجت الاسلام زارعی، با بیان اینکه مشکلات شهرستان با همدلی همه نهادها و مدیران برطرف می‌شود، ابراز کرد: مدیران در سبد نگاهشان همه شهروندان شهرستان را در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم از خدمتگزارانی که مشکلات مردم حل می‌کنند، تقدیر کنیم، اظهار کرد: با این حال خود ادارات نباید انتظار داشته باشند به واسطه کاری که انجام می‌دهند، از آنها تشکر شود.

امام جمعه آبدان خواستار تسریع در حل مشکلات ۵۰ پلاک زمین‌های مسکن مهر آبدان شد و یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن در فصل کشت گوجه فرنگی انتظار است اداره برق با همکاری خود مانع از قطع برق کشاورزان شود تا زحماتشان هدر نرود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha