جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
کیش

حوزه/ حجت الاسلام بی نیاز گفت: یکی از مهم ترین وظایف امام جمعه این است که مطالبات مردم را از دولت پیگیری کند، و تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شود تا مشکلات مردم به مدیران دولتی منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره کیش اظهار کرد: احیای قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد نقش بسزایی در حل مشکلات جزیره کیش خواهد داشت که دولت انتظار می‌رود دولت توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

وی‌ با اشاره به مسئولیت های امام جمعه ادامه داد و افزود: یکی از مهم ترین وظایف امام جمعه این است که مطالبات مردم را از دولت پیگیری کند، و تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شود تا مشکلات مردم به مدیران دولتی منتقل شود.

امام جمعه کیش گفت: بی ثباتی مدیریتی را یکی مهمترین مشکلات جزیره کیش است و کمبود سرانه فضای مجازی، مشکلات معیشتی معلمان، تکمیل اماکن عمومی و مذهبی، هزینه بالای مسکن، حمل و نقل عمومی، شرکت آب و برق کیش و اشتغال را از حوزه‌هایی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

بی نیاز تصریح کرد: من از تمامه مسئولان پر تلاش که برای حل مشکلات مردم تلاش میکنند، قدردانی و ابراز امیدواری میکنم، که با همکاری و همدلی مشکلات موجود ریشه کن شود.

حجت الاسلام بی‌نیاز ضمن تبریک هفته وحدت، بر اهمیت این مبحث در امت اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: وحدت یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت سیاسی و اجتماعی مکتب اسلام است؛ تاریخ نشان داده که هرگاه وحدت بین امت‌ها و کشورهای اسلامی ایجاد شده، پیروزی‌های بزرگی نصیب امت اسلامی شده است.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمایت‌های استکبار جهانی از این رژیم، بر لزوم اتحاد و مقاومت امت اسلامی در برابر دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha