یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
43

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت برگزاری دوره‌های توانمندسازی توأم با روزآمدی برای معلمان در راستا تحول در نظام آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین محامی طی سخنانی در دیدار مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان که در آستانه آغاز سال تحصیلی مدارس برگزار شد، با تاکید بر تلاش در راستای اجرای درست و صحیح و مطلوب سند تحول بنیادین اظهار داشت: پرداختن به کیفیت کار و ارتقا شاخص‌های آموزشی و تربیتی، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و عرض خدا قوت به جامعه فرهنگیان استان گفت: سند تحول بنیادین به عنوان سندی جامع و کامل و بالادستی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و لذا لازم است که در مسیر اجرای درست و صحیح و مطلوب آن تلاشی همه جانبه صورت گیرد.

امام جمعه زاهدان بر لزوم نظارت و راستی آزمایی گزارش‌ها تاکید کرد و افزود: مبنای بسیاری از اقدامات و تصمیمی‌گیری‌ها گزارش‌های ارائه شده از ناحیه مسؤولان در استان است و باید هر کدام از گزارش‌هایی که ارائه می‌شود به صورت پله به پله تحت نظارت و راستی آزمایی قرار گیرد.

وی بر لزوم به روز بودن دانش معلمان و ضرورت برگزاری دوره‌های توانمندسازی همراه با تغییرات روز و به ویژه مفاهیم کتب درسی تاکید کرد و بیان داشت: اهمیت ساحت تربیتی و ارتقا و تقویت آن در بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت‌های مختلف در تحقق اهداف این مسیر باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: در بُعد تربیتی و ارتقا شرایط آن در بین دانش آموزان، برگزاری جلسات دوسویه و برقراری ارتباط کلامی بین اساتید تربیتی که قدرت تأثیر گذاری فکری در بین دانش آموزان و معلمان دارند، کاری ماندگار خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha