دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
1

حوزه / مخلص‌الائمه بر لزوم تداوم قدرتمندانه اجرای طرح ملی مسکن در دولت چهاردهم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به این که با وجود بدهی بالای دولت به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، این نهاد همچنان در خدمات‌رسانی فعال است، اظهار داشت: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن بخش بزرگی از جامعه خانه‌دار شدند از این رو انتظار می‌رود بانک‌ها نیز در روند و شتاب بخشی این طرح تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

استاندار مرکزی، با اشاره به طرح جوانی جمعیت، افزود: متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت در اولویت قرار دارند و نهادهای متولی باید با تمام توان خود برای اجرا آن همکاری کنند.

مخلص‌الائمه با تأکید بر اینکه اقدام ملی مسکن باید مورد توجه هر دولتی قرار بگیرد، چرا که این طرح تابع تغییر دولت‌ها نبیست، گفت: در شرایط کنونی لازم است بانک‌ها همکاری لازم را در پرداخت تسهیلات این بخش داشته باشند.

علی‌اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز با تأکید بر لزوم همکاری بانک‌ها در روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن، ابراز کرد: متأسفانه برخی بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران نه تنها در استان مرکزی بلکه در سطح ملی، پاسخگوی متقاضیان این طرح نیستند.

وی تصریح کرد: باید کوتاهی بانک رفاه در وظیفه خود نسبت به طرح اقدام ملی، رسانه‌ای شود چرا که کوتاهی این بانک نسبت به انجام وظایف خود در ابن راستا گواه آن است که دغدغه حل مشکلات مسکن ملی را ندارد.

اسدی خواستار پیگیری بانک مرکزی در زمینه رفع مشکلات متقاضیان اقدام ملی مسکن شد و یادآور شد: در راستای حل مشکلات متقاضیان اقدام ملی حدود ۶ ماه با بانک رفاه کارگران پیگیر بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha