یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
فدا

حوزه/ سردار فدا گفت: بدون شک نقطه ثقل برنامه های سپاه، مردمی کردن است، نقش سپردن به آحاد مردم در ویژه برنامه‌هایی چون کنگره ۲۴هزار شهید استان اصفهان در اولویت برنامه‌ریزی است اما این موضوع مهم جز با بازوی قدرتمند رسانه ممکن نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ۲۴هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: ما در پی مردمی کردن کنگره ها و اجلاسیه های شهدا هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات متعدد رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حضور و مشارکت مردم در پایداری و اثرگذاری برنامه های فرهنگی و معنوی گفت: سه رمز اصلی پیروزی دفاع مقدس شامل حضور رهبری حکیم و فرماندهی مقتدری چون امام راحل، ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان و مشارکت موثر مردم در دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور مردم همواره حماسه ساز و عامل پیروزی و موفقیت بوده است ، علاوه بر دفاع مقدس، مشارکت حماسه ساز آحاد مردم در ایام کرونا این ادعا را به خوبی ثابت کرد.

وی افزود: بدون شک بر این اساس نقطه ثقل برنامه های سپاه، مردمی کردن است، نقش سپردن به آحاد مردم در ویژه برنامه‌هایی چون کنگره ۲۴هزار شهید استان اصفهان در اولویت برنامه‌ریزی است اما این موضوع مهم جز با بازوی قدرتمند رسانه ممکن نیست.

سردار فدا تأکید کرد: به تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب اجلاسیه‌های شهدا چون رعد و برق در شب تاریک هستند که جهت راه صحیح را برای ما نشان می دهند اما تداوم راه و پیمودن آن بسیار مهم است.

وی ابراز کرد: به تصویر کشیدن خاطرات زیبا و فداکاری و ایثار فاخر مردم اصفهان در هشت سال دفاع برای نسل امروز وظیفه رسانه است که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: امروز ما قدرت،ظرفیت‌ و داشته‌هایی داریم که برخی با خودتحریمی، خود تحقیری و بیگانه پرستی درصدد از بین بردن و ضعیف کردن آنها هستند، امروز جبهه قوی مقاومت اسلامی در منطقه علیه‌سلطه‌جویان حرف برای گفتن دارد که این موضوع ثمره هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: اکنون شرایط به نحوی پیش رفته است که رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط حیاتی خود طی سال‌های گذشته و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و نشانه‌های افول آن بر همگان مشخص شده است.

سردار فدا با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر و مردمی بودن کنگره ۲۴هزار شهید استان اصفهان در ۲۵ آبان، روز ایثار و شهادت مردم اصفهان، عنوان کرد: شهدا شاخص مشارکت و پابه رکاب بودن مردم در صحنه های انقلاب اسلامی هستند.

وی تأکید کرد: استان اصفهان تنها استان کشور بوده که مفتخر به خانواده ‌های ۶ و ۷شهیدی، رتبه اول شهدای روحانیت، دانش آموز ، ورزشکار و تعداد فرماندهان در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: نقطه شاخص و بارز مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی خاصیت و اثرگذاری است.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ، معنوی، ورزشی، هنری ، رونمایی از ۱۰۰جلد کتاب تاریخ شفاهی شهدا، تولید آثار فاخر سینمایی و هنری و مستندات تلویزیونی و اجرای سرودهای هنری توسط نوجوانان با مضامین شهدا و دفاع مقدس را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس و کنگره ۲۴هزار شهید استان اصفهان دانست و افزود: عملیات دفاع از کوی و برزن ۹۶گردان بیت المقدس برادران و عملیات امداد ونجات، خدمات، کمک رسانی ۵۷گردان کوثر خواهران نیز از دیگر برنامه‌ها است.

گفتنی است در پایان نشست هم‌اندیشی ، از سید امیر حسین ابطحی به عنوان خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان به عنوان خبرنگار برتر نیز تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha