دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
غلامرضا سلیمانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز (یکشنبه) در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیات حیرت انگیزی بود که شهدای ارزشمندی را نیز تقدیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه و فلسطین بیان کرد: بازگو کردن حوادث تلخ و ناگوار در فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی به کرار ضرورت دارد.

سردار سلیمانی در ادامه اظهار کرد: تاریخ گواه واقعی و مستندی برای سکونت فلسطینی‌ها در سرزمینی است که امروز مورد تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم اشرافیت و مطالعه تاریخ جنگ‌های صلیبی، گفت: آغاز جنگ‌های صلیبی مقدمه‌ای برای تجاوز به فلسطین اشغالی بود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در طول تاریخ بدترین جنایات را در سرزمین‌های اسلامی انجام مرتکب شده‌اند، عنوان کرد: تاریخ تلخ و سرگذشت اسف‌بار فلسطین باید مورد واکاوی دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به نقشه مسلمان کشی یهودی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم افزود: رژیم صهیونیستی بیش از یک قرن فلسطین را اشغال کرده و امروز نسل کشی صهیونیست‌ها در فلسطین علنی شده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مقاومت تنها راه و رمز پیروزی فلسطین بر صهیونیست‌های غاصب است.

سردار سلیمانی در ادامه، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی با دفاع مقدس در جهان اسلام بروز رسانی شد، اظهار کرد: محور مقاومت که با فرهنگ دفاع مقدس شکل گرفت، امروز با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال متوقف کردن حرکت جمهوری اسلامی است، افزود: امروز دوره جدیدی با حضور عزتمندانه و مقتدرانه ایران اسلامی و محور مقاومت در جهان شکل گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ گاه تسلیم زور نمی‌شود، اضافه کرد: امروز شاهدیم که تمدن بحران زده غرب انسان‌ها را دعوت به شیطان پرستی و برهنگی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در پایان، راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را ایجاد همدلی و وفاق ملی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha