یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
حجت الاسلام سعید بنیانی مدیر محلات خانه های احسان استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام بنیانی گفت: مسابقات استعداد یابی فوتبال خیابانی در کرمانشاه، با شرکت تیم نوجوانان مسجد النبی(ص) شهر کرمانشاه و تیم عقاب خانه احسان شهرستان سنقر و کلیایی، برگزار شد.

حجت الاسلام سعید بنیانی، مدیر محلات خانه های احسان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه اظهار داشت: فوتبال خیابانی در راستای استعداد یابی محلات کم برخوردار استان کرمانشاه ، با حمایت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) ، در ۱۵ محله از استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیر محلات خانه های احسان استان کرمانشاه افزود: هر کدام از این محلات ۶ تیم در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال را به مسابقات اعزام کردند، در مرحله محلی استان همه این تیم ها با هم مسابقه داده و ۲ تیم از هر محله به مسابقات استانی راه یافت.

وی گفت: در مرحله استانی همه این تیم ها در یک مسابقه نفس گیر به رقابت پرداخته و نهایتا تیم محله باغ ابریشم کرمانشاه و تیم عقاب خانه احسان شهرستان سنقر و کلیایی، با کسب رتبه اول به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

حجت الاسلام بنیانی ادامه داد: به امید خدا مسابقات کشوری این فوتبال خیابانی در دهم مهرماه، در تهران به صورت کشوری، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha