جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
تجلیل از خانواده شهدا

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در دیدار با چهار خانواده شهید والامقام کرمانشاهی از ایثار و فداکاری شهدای والامقام تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در آستانه سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و روانبخش یزدانی رئیس بنیاد کرمانشاه با حضور در منزل شهیدان والامقام عبدالحسین موشاخانی، علیرضا کسه پور، مصطفی کمری، از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شهدا را سندهای افتخار و سربندی ایران اسلامی خطاب کرد و افزود: ما هرچه داریم حاصل ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های این عزیزان و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: شهدا به گفته قرآن کریم زنده و در رضوان الهی متنعم هستند و این شهدا حقیقتاً افتخاری بزرگ برای خانواده خود و همه آحاد ملت شریف ایران هستند. این ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران در نزد خدای متعال محفوظ و ماندگار است چراکه این عزیزان زمینه پیروزی انقلاب شکوهمند را به وجود آوردند.

همچنین در این دیدار خسرو شهیدی نیز از شهدا به‌عنوان پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) یادکرد و افزود: راه پرفروغ سیدالشهدا(ع) را شهدا والامقام به همگان نشان دادند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: شهدای گران‌قدر این سرزمین با الگوی گیری از مکتب سیدالشهدا(ع) ایثار و فداکاری را برای به ثمر نشستن این انقلاب شکوهمند به اوج خود رساندند و در این مسیر روشن از هیچ کوششی دریغ نکردند.

در پایان این دیدار ها از خانواده شهیدان والامقام عبدالحسین موشاخانی، علیرضا کسه پور، مصطفی کمری تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha