جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
سامانه استعلامات وقفی و ارتباط برخط ادارات اوقاف و دفاتر اسناد رسمی رونمایی شد

حوزه/ همایش مشترک سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد و در این همایش از سامانه استعلامات وقفی و ارتباط برخط ادارات اوقاف و امور خیریه و دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، همایش مشترک سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد و در این همایش از سامانه استعلامات وقفی و ارتباط برخط ادارات اوقاف و امور خیریه و دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور رونمایی شد.

در این همایش تعدادی از معاونان و مدیران دو سازمان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و ضرورت توسعه همکاری به منظور اجرای کامل قانون حدنگاری ارائه کردند.

در ادامه از از مدیران کل اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد استان‌های مازندران، یزد، خراسان رضوی، خوزستان، تهران، قم، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان که در زمینه تثبیت مالکیت موقوفات خوب عمل کردند، تجلیل به عمل آمد.

رونمایی از سامانه استعلامات وقفی و ارتباط برخط ادارات اوقاف و امور خیریه و دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور بخش دیگر این مراسم بود، بر این اساس در فرمی که ارائه شده فرایندی طراحی شده و به اداره مربوطه ارسال می‌شود و در کارتابل ثبتی قرار می‌گیرد و کاری که در گذشته یک ماه زمان بر بود، زیر یک ساعت انجام می‌شود.

به این منظور، کارشناسان ثبتی پس از ورود به سایت، استعلامات را مشاهده و پس از تایید رئیس اداره برای سازمان ثبت ارسال می‌شود که کاهش زمان و افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha