دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
الشيخ دعموش

حوزه/شیخ علی دعموش، گفت: دست برداشتن از مسئله فلسطین که مسئله اساسی امّت تلقی می شود، توسط اکثر دولت های عربی و اسلامی، خیانت به این مسئله، امّت و مقدسات آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، طی سخنانی گفت: دست برداشتن از مسئله فلسطین که مسئله اساسی امّت تلقی می شود، توسط اکثر دولت های عربی و اسلامی و عدم حمایت از مردم فلسطین که در معرض جنگ و نابودی قرار گرفته اند، بزرگترین خیانت به این مسئله، امّت و مقدسات آن است.

وی افزود: سکوت کشور ها در قبال اصرار نتانیاهو بر ادامه جنایات خود در غزه و کرانه باختری و عدم اتخاذ تدابیر جدی و فشار برای پایان جنگ و عدم اقدام برای قطع روابط با اسرائیل، آنها را به شریک جرم و جنایت رژیم اسرائیل و شریک در طرح صهیونیستی که نتانیاهو برای حذف کردن مسئله فلسطین و تبدیل فلسطین به یک کشور یهودی روی آن کار می کند، تبدیل می کند.

شیخ دعموش بیان داشت: هرکس غزه و کرانه باختری را رها کند، شریک جنایت و قتل و خیانت است و در تحقق پروژه صهیونیستی در فلسطین و منطقه سهیم است.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: جبهه‌های حمایت از لبنان تا یمن، عراق، سوریه و ایران در حمایت و پشتیبانی از غزه تسلیم نشدند و تسلیم نخواهند شد و همه تلاش‌ها برای متوقف کردن این جبهه‌ها ناکام مانده است و تا زمانی که تجاوزها ادامه داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

وی اشاره کرد: دشمن با وجود ویرانی ها، قتل عام ها و کشتارها نتوانست به اهداف خود دست یابد و نتوانست ترس و نگرانی صهیونیست ها را از تکرار آنچه این بار از کرانه باختری رود اردن در ۷ اکتبر رخ داد و عملیات های مسلحانه مقاومت در حال زیاد شدن است را برطرف کند و این به چالشی واقعی برای اشغالگران تبدیل شده است.

شیخ دعموش ادامه داد: علیرغم تمام ادعاهای صهیونیست ها مبنی بر دستیابی به دستاوردها در غزه، عنوان نبرد همچنان شکست است و شاهد شکست این است که با وجود همه آنچه نتانیاهو انجام می دهد، مقاومت همچنان در غزه، کرانه باختری و تمام فلسطین حضور دارد و قدرتمند است.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله افزود: این مقاومت باقی خواهد ماند و دشمن هرگز نخواهد توانست آن را از بین ببرد، زیرا حق است و حق برتر است و برتر از آن نیست و هیچکس نمی تواند حق و مقاومت را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha