دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
عزم جمهوری اسلامی

حوزه/ دستیار استاندار خراسان‌شمالی گفت: آثار و برکات اجلاسیه نماز باید در وضعیت نمازخانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، جوانان و سایر بخش‌های جامعه و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی مشهود باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، نظریان دستیار استاندار خراسان‌شمالی در امور مردمی سازی دولت، امروز در گردهمایی رابطین مردمی سازی دستگاه‌های اجرایی، بر مشارکت فعال همه‌ دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه سی و یکمین اجلاس سراسری نماز در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به مدیریت صحیح و عالمانه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان‌شمالی در برگزاری این اجلاسیه، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی از هم اکنون در سیر فرایند برگزاری این اجلاس برنامه ریزی کنند.

نظریان افزود: تا قبل از برگزاری اجلاس در نیمه دوم آبان ماه، با عنوان نماز نسل نو، رسالت ما، آثار و برکات این اجلاسیه باید در وضعیت نمازخانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، جوانان و سایر بخش‌های جامعه و تاثیر آن بر کاهش آسیب‌های اجتماعی مشهود باشد.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم شناخت ظرفیت‌ها و استعدادها و عملیاتی سازی این ظرفیت در همه حوزه‌ها تأکید کرد و گفت: با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود اقدامات بزرگی در استان رخ داده که برگزاری باشکوه رویداد مسابقات قرآنی در استان یکی از این موارد است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha