دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
لنگرود

حوزه / جلالی گفت: اگر کشوری در درون خویش ضعیف باشد، باید درجات انعطاف پذیری خود را افزایش دهد لذا برای اینکه مملکتی به درجات عالیه پیشرفت برسد، باید از افراد توانا استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود، با بیان اینکه اقتدار و پیشرفت کشور به واسطه دانش و مدیریت دانایی امکان پذیر است، اظهار داشت: در راستای تحقق اقتدار و پیشرفت در کشور استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری مورد تاکید است.

وی افزود: اگر کشوری در درون خویش ضعیف باشد، باید درجات انعطاف پذیری خود را افزایش دهد لذا برای اینکه مملکتی به درجات عالیه پیشرفت برسد، باید از افراد توانا استفاده کند.

جلالی ادامه داد: به هر میزان که در شکوفا ساختن استعدادها در سایه دانش و بهره‌گیری صحیح علمی و آموزشی بیشتر تلاش کنیم، به همان نسبت مسیر پیشرفت کشور را هموار ساخته‌ایم.

وی احیای هویت ایرانی و اسلامی در نظام آموزشی برای پیشرفت کشور را مهم برشمرد و ابراز کرد: ترویج عفاف، حجاب و اقامه نماز به عنوان الگوهای عملی یک فرد مسلمان و همچنین احیای دیانت در کنار رشد علمی بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

فرماندار لنگرود، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌کوشند با ایجاد روزنه‌هایی کوچک از نارضایتی در جامعه ما، آن‌ها را به حفره‌های بزرگ امنیتی تبدیل کنند و لذا با تمام قوا درصدد ترویج فرهنگ مبتذل خود را در جامعه ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه آغاز فصل دانش‌آموزی باید با نشاط و شادمانی همراه باشد، ادامه داد: فرهنگیان و اساتید به عنوان علما و هادیان و الگوهای مرجع و جامعه پذیر، باید مورد توجه و اهتمام جدی جامعه قرار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha