یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
دوره طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور همدان

حوزه / مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور همدان از برگزاری دوره طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید این مرکز علمی خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم افلاکیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با اشاره به برگزاری دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور همدان، اظهار داشت: این دوره در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ شهریور با حضور رییس دانشگاه، معاونین، مدیران و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن جلسات اداری برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور همدان، افزود: همه ما در کسوت معلمی دانشگاه در کنار وظایف آموزشی و پژوهشی، وظیفه مهم‌تری در حوزه تربیتی و پرورشی در مواجهه با دانشجویان به عنوان مربی و مشاوری مشفق داریم.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این دوره‌ها که به درستی و با دقت نظری بالا توسط مجامع بالادستی نظیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست‌گذاری شده می‌تواند موجبات افزایش توانمندی در مباحث اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را فراهم آورد.

حجت الاسلام افلاکیان، ابراز کرد: از اولویت‌ها و راهبردهای مهم دفتر نهاد و مرکز هم‌اندیشی، زمینه‌سازی و بسترسازی برای مشارکت و تاثیرگذاری مجمع نخبگانی و استادی دانشگاه در مسایل و موضوعات دانشگاه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اساتید این دوره، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز به عنوان مهمان ویژه در این کارگاه حاضر شد و به بیان نکاتی در رابطه با مسائل تربیتی و نقش اساتید در عرصه موضوعات تربیتی و فرهنگی پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha