سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
جاده

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: اجرای پروژه جاده نی ریز به سیرجان در حال حاضر فعال است اما لازم است اعتبار و بودجه لازم برای آن تخصیص یابد تا هر چه سریعتر به اتمام برسد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از فارس، ضمن اشاره به اینکه عدم تکمیل پروژه جاده نی ریز سیرجان موجب شده تا همواره در این مسیر عزیزانی را بر اثر تصادف از دست ‌دهیم، اظهار داشت: حال که پروژه در دست اجرا و فعال می‌باشد لازم است تا در روند کار تسریع صورت گیرد تا هر چه زودتر به اتمام و بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه نی ریز تا سیرجان ۱۷۵ کیلومتر فاصله دارد که بخشی از این مسیر اتوبان است اما بخشی دیگر به ویژه ۷ کیلومتر آن بسیار پرخطر و مرگبار است و همین امر موجب شده است تا افراد بسیاری در این مسیر جان خود را از دست بدهند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: جاده نی ریز به سیرجان به دلیل وجود کارخانجات فولاد نی ریز و گل گهر سیرجان بسیار پرتردد و پرترافیک است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر عبور خودروهای سواری، اتوبوس و مسافران نیز بر شلوغی و ترفیک این جاده افزوده است.

امام جمعه نی‌ریز استان فارس، تصریح کرد: لازم است تا برای حذف این نقاط پرحادثه و مرگبار، اهتمام جدی وجود داشته باشد تا دیگر شاهد از دست دادن جوانان و عزیزان این دیار در این جاده نباشیم.

حجت الاسلام حسینی، ضمن تأکید بر اینکه اتمام و بهره‌برداری از جاده نی ریز به سیرجان خواست و مطالبه مردمی است، ابراز کرد: لازم است تا مسئولان در رده‌های کشوری نسبت به رفع مشکلات و حذف نقاط حادثه خیز و مرگبار این جاده اهتمام و دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: با تخصیص و تزریق به موقع اعتبار و بودجه به این پروژه فعال، می‌توان روند آن را سرعت بخشید تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این جاده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha