سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ سرهنگ شریعتی‌پور گفت: در هفته دفاع مقدس باید بتوانیم اندیشه والای حقیقت دفاع مقدس و حقیقت شهدای عزیز این دوران را به بهترین شکل ممکن به نسل امروز بازگو کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، سرهنگ دوم پاسدار «امین شریعتی‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای مجموعه برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در این شهر را تشریح کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت ساله حماسه و ایثار اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول هشت ساله دفاع مقدس با تقدیم عزیزترین‌های خود حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند و در حقیقت باید دوران دفاع مقدس را صفحه ماندگاری از حماسه وغیرت ملت ایران دانست.

شریعتی‌پور گفت: در این هفته باید بتوانیم اندیشه والای حقیقت دفاع مقدس و حقیقت شهدای عزیز این دوران را به بهترین شکل ممکن به نسل امروز بازگو کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج و مساجد، اصلی‌ترین برگزار کنندگان برنامه‌های محوری این هفته هستند و باید در جهت تقویت نمودن و نهادینه شدن برنامه‌های اصلی و مهم این هفته برای انتقال مفاهیم جهاد و شهادت تلاش زیادی انجام شود.

وی افزود: در کهن شهر شوشتر با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های اقشار و دیگر نهادها بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

شریعتی‌پور گفت: نواختن زنگ‌ جهاد و ایثار، فضاسازی فرهنگی در سطح مساجد وپایگاههای بسیج، اعزام پزشک به مناطق محروم، غبار روی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا وایثارگران، رونمایی از چندجلد کتاب و صدها برنامه متنوع دیگر بخشی از مجموعه ۵۰۰ برنامه‌ای است که امسال با شعار «در راه فتح قله‌ایم» در این شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در پایان یادآور شد: حماسه دفاع مقدس ومجاهدت‌های شهدا و ایثارگران ما باید به عنوان یک سرمشق و الگو برای نسل جدید این کشور تبین شود و هدف از برگزاری این برنامه‌ها انتقال این گونه مجاهدت‌ها وایثارگری‌های رزمندگان عزیز ما می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha