سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۶ هزار برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت و کانون بسیج اقشار استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح، رزمایش گردان‌های بیت المقدس برای ارتقای آمادگی نظامی و امنیتی در برابر دشمن، تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان افتخارآفرین دفاع مقدس، برگزاری همایش‌ها و جلسات تبیینی، راهپیمایی خانوادگی و عطر افشانی مزار شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

وی به زمینه‌ها و علل وقوع جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: وقوع این جنگ ارتباط تنگاتنگی با انقلاب اسلامی و شعار "نه شرقی نه غربی" داشت که منافع استکبار را تحت تاثیر قرار داد.

سردار کرمی ابراز کرد: ابرقدرت‌ها تصمیم گرفته بودند با اقدام نظامی انقلاب اسلامی را از بین ببرند و کشور را تجزیه کنند، از همین رو صدام را با کودتا روی کار آورند و برای جنگ با ایران تحریکش کردند.

وی به ترورهای ابتدای انقلاب و شهادت ۱۷ هزار نفر از مردم اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران برای امنیت پایدار و دفاع از کشور در جنگ تحمیلی، به نیروهای مسلح کمک کردند.

سردار کرمی، با بیان اینکه رمز پیروزی ما مقاومت و وجود مقام معظم رهبری، وحدت و روحیه عاشورایی مردم است، اظهار کرد: عملیات‌های غرورآفرین بزرگی به برکت وحدت سپاه و ارتش در دفاع مقدس انجام شد و این وحدت یکی از عوامل پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: دشمن در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده و امروز به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی در اوج عزت، اقتدار و قدرت می‌درخشد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: امروز با تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح گوش به فرمان ولایت در اوج آمادگی هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha