چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
موسوی

حوزه/ امیر سرلشکر موسوی در اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان آجا گفت: داشتن جامعه قرآنی مقدمه رسیدن به نقاط عطف گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان آجا که در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت گفت: برنامه‌های قرآنی یک برنامه راهبردی در ارتش است و حرکت ارتش باید در این مسیر باشد.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه بنا بر ظرفیت‌های موجود در ارتش و ارزش‌های این سازمان، خوب بودن و ممتاز بودن برای ارتش جزء دستاوردهای اولیه آن است و باید به سمت الگو بودن پیش رویم، گفت: ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را به همه نشان داد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به چشم انداز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای داشتن جامعه قرآنی اظهار داشت: افزایش جمعیت قرآنی فرزندان خانواده بزرگ ارتش، چشم انداز ما است.

وی با بیان اینکه فرد قرآنی یک الگو برای جامعه خود است، گفت: ما امروز قاری و حافظ قرآن داریم و آشنایی با تفسیر و مفاهیم قرآن نیز وجود دارد، اما واقعیت آن است که اینها مقدمه فرد قرآنی و جامعه قرآنی است.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: زندگی فردی که قرآنی است، باید در تمام زمینه‌ها مانند ازدواج، فرزندآوری، کار، تعامل با جامعه و ... نیز قرآنی باشد.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به عنوان مهم‌ترین سند ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی، دارای دو نقطه عطف «آمادگی برای ظهور» و «تمدن نوین اسلامی» است که داشتن جامعه قرآنی مقدمه رسیدن به آنها است.

وی در پایان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه تاکید کرد: پیروز نهایی این جنگ، مردم غزه هستند و از خدا می‌خواهیم هر چه سریع‌تر پیروزی به مردم غزه در مقابل رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی را عطا بفرماید.

در بیست و چهارمین مسابقه قرآن کریم خانواده‌های ارتش، بیش از ۸۰۰ نفر از کارکنان خواهر شاغل و خانواده‌های آنها حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha