سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183754
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
موسی احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: آنچه امروز از وحدت و وفاق و همدلی بیان می‌شود را شیعیان و اهل تسنن جنوب بوشهر سال‌هاست مدنظر قرار داده و به‌عنوان خط قرمز خود همواره تلاش کرده‌اند بر این مدار و محور زیست کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی رئیس کمیسیون انرژی و نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) و شروع هفته وحدت، اظهار داشت: سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) و شروع هفته وحدت را به برادران و خواهران مسلمان خود در ایران اسلامی، به‌ویژه جنوب استان بوشهر که زندگی فردی و اجتماعی برادران اهل سنت و تشیع آن‌ها الگوی مناسبی برای وحدت جامعه اسلامی در ایران و جهان است، تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه سپاسگزار جوانان، شیوخ، ائمه جمعه و جماعات و بزرگان اهل سنت و شیعه هستم، تأکید کرد: این عزیزان همواره دغدغه‌مند مسائل جامعه اسلامی را دنبال می‌کنند و بسیاری از آن‌ها هم در شهرستان کنگان و عسلویه در مدیریت دستگاه‌های اجرایی دولتی و شرکت‌های نفت و گاز مشغول خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام احمدی گفت: آنچه امروز از وحدت و وفاق و همدلی بیان می‌شود را شیعیان و اهل تسنن جنوب بوشهر سال‌هاست مدنظر قرار داده و به‌عنوان خط قرمز خود همواره تلاش کرده‌اند بر این مدار و محور زیست کنند.

وی با اعلام اینکه خدمت به این مردم مایه افتخار است، افزود: امیدوارم با تلاش و همدلی دولت و مجلس، اقدامات خوبی که برای آموزش، درمان، راه، ورزش و ... در منطقه شروع شده یا در حال تکمیل است، زودتر به سرانجام برسد و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha