سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
باسمه زین الدین

حوزه/ محقق لبنانی گفت: پیامبر اکرم(ص) با قدرت ایمان عالی و با روحی شفاف و بی‌هیچ ترسی در پی ارزش‌های عالی خود رفت و امت را از جهالت رها کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، باسمه زین الدین استاد دانشگاه و محقق لبنانی در وبینار هفتم سی و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به آیه "محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم"، اظهار داشت: ما امروز از اسلام و پیامبر گرامی(ص) غافل شده‌ایم، در حالی که ایشان در زمان حیات و در کلیه جزئیات زندگی مقدسشان، به امت خود توجه داشت.

وی افزود: ما در زمانی زندگی می‌کنیم که بسیاری از ظالمان و ستمگران، زمام امور را چه در واقعیت و چه از طریق شبکه‌های اجتماعی و به هر وسیله ممکن دیگر در سایه فقدان ارزش‌ها و اصول، به دست گرفته‌اند.

محقق لبنانی اظهار کرد: امتی که دشمن امید داشت با نقشه‌ها و توطئه‌ها و از مسیرهای مختلف با شکست مواجه شود تا تضعیف و تفکیک و چند دسته گشته و در نهایت از بین برود، همچنان زنده است.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام(ص) می‌فرمایند: همانا من مبعوث شدم تا خصلت‌های پسندیده اخلاقی را کامل کنم، خداوند می‌فرماید، اگر این قرآن را بر کوهی نازل می‌کردیم، می‌دیدی در برابر آن خاشع می‌شود و از خوف خدا می‌شکافد، حال آنکه پیامبر اکرم(ص) با قدرت ایمان عالی و با روحی شفاف و بی‌هیچ ترسی در پی ارزش‌های عالی خود رفت و امت را از جهالت رها کرد، در عصر حاضر هم امام خمینی(ره) انقلاب کرد و زلزله‌ای به وجود آورد که دشمن با آن نابود شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha