چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

حوزه/ حجت‌الاسلام رازیانی گفت: همایش روحانیون شیعه و سنی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سنندج، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: روز پنج شنبه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفری به سنندج خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در این روز تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری همایش روحانیون تسنن و تشیع یکی از برنامه‌هایی است که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و در این مراسم ۳۰۰ نفر از روحانیون تسنن، تشیع و همچنین بانوان طلبه استان حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: برگزاری جلسه خانواده‌های سازمان، برگزاری جلسه فعالان فرهنگی و برگزاری جلسه با فعالان رسانه از برنامه‌هایی است که در روز پنج شنبه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا نیز از برنامه‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به کردستان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha