سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183859
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
قرارگاه فرهنگی

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه گفت:مدارس علمیه اکنون در زمینه انجام فعالیت فرهنگی در مدرسه و حتی سطح شهر دارای جایگاه ویژه می باشند و اگر ضعفی در عملکرد کانون های فرهنگی تبلیغی حوزه به چشم میخورد به دلیل عدم کار تشکیلاتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه جلسه قرارگاه فرهنگی با حضور رابط منطقه،مدیر، معاون فرهنگی و دبیران کانون های فرهنگی تبلیغی صبح امروز در این مدرسه برگزار شد.

خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) ساوه با بیان ضرورت فعالیت تشکیلاتی در حوزه های علمیه گفت:مدارس علمیه اکنون در زمینه انجام فعالیت فرهنگی در مدرسه و حتی سطح شهر دارای جایگاه ویژه می باشند و اگر ضعفی در عملکرد کانون های فرهنگی تبلیغی حوزه به چشم میخورد به دلیل عدم کار تشکیلاتی است.

وی در ادامه اظهار داشت:کار فرهنگی اثر بخش باید تشکیلاتی باشد.

کرمی اظهار داشت: فعالیت‌ها و وظایف باید به صورت سازمان‌یافته و منظم انجام شود و همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده و نقش‌ها و مسئولیت‌ها به وضوح تعریف شوند تا با هماهنگی و همکاری بین اعضای هر کانون نتیجه مطلوب حاصل گردد.

در این جلسه دبیران کانون های نور الثقلین، دانش آموختگان، هلال احمر، گروههای جهادی، کنشگرجمعیت و فرزندآوری، مسئول انجمن زن و خانواده، فرمانده پایگاه بسیج ، مسئول کانون هلال احمر و مسئول کارگروه عفاف و حجاب حضور داشتند و جهت انجام اقدامات و فعالیتهای پیش رو به بحث و گفتگو پرداختند.

ضرورت فعالیت تشکیلاتی در حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha