جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1183957
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
تصاویر/مراسم دعای توسل در ایلام برگزار شد

حوزه/ مراسم پرفیض دعای توسل با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار و اقشار مختلف مردم در حسینیه حضرت زینب(س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، مراسم پرفیض دعای توسل با حضور حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه حضرت زینب(س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

این مراسم که به عنوان یک سنت معنوی در استان ایلام شناخته می‌شود، هر سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰ در حسینیه حضرت زینب(س) با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌گردد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت دعای توسل، به درگاه خداوند متعال دعا و نیایش کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

حضور پرشور مردم در این مراسم نشان‌دهنده ارادت و محبت آنان به اهل بیت(ع) و شهدا است و به تقویت روحیه معنوی و همبستگی اجتماعی در جامعه کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت دعا و نیایش در زندگی روزمره، بر لزوم حفظ این سنت‌های معنوی تأکید کرد و گفت: دعای توسل فرصتی است تا با یادآوری مقام والای شهدا و اهل بیت(ع)، روحیه ایمان و همبستگی را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha