سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

حوزه/ برنامه هفتگی سلسله جلسات تربیتی و معارفی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، برنامه هفتگی سلسله جلسات تربیتی و معارفی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) که در محل شبستان امام خمینی(ره) این آستان برگزار می‌شود، اعلام شد.

طبق این برنامه، کلاس درس‌هایی از صحیفه سجادیه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفوی‌نژاد طی روزهای دوشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. همچنین، درس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن منفرد طی روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۸ در شبستان امام خمینی(ره) برپاست.

کلاس تحکیم خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلیرضا تراشیون طی روزهای سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا و درس نهج‌البلاغه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین اکبری طی روزهای پنجشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

درس تفسیر قرآن کریم با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی طی روزهای پنجشنبه بعد از نماز جماعت مغرب و عشا و درس فقه زندگی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده طی روزهای پنجشنبه بعد از قرائت دعای توسل نیز از دیگر برنامه‌های این آستان است.

برگزاری کلاس سبک زندگی با سخنرانی حجت‌الاسلام عباس پسندیده طی روزهای جمعه بعد از نماز مغرب و عشا از دیگر برنامه‌هایی است که در چارچوب سلسله‌ جلسات تربیتی و معارفی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha