چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کد خبر: 1184024
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
خانه مددجویان

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال ۲۹ مددجوی تحت پوشش با کمک کمیته امداد و خیرین صاحب خانه شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت و گویی خاطرنشان ساخت: تامین مسکن محرومان یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز است. وی از پرداخت وام اشتغال به هفت هزار و ۳۵۰ نفر طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۹۷.۵ درصد اعتبارات اشتغال مددجویان استان جذب شد و بانک‌ها برای وام همکاری دارند. البرزی با اشاره به تضمین خرید محصولات مددجویان، تصریح کرد: افرادی که با دریافت وام به درآمد مکفی برسند از چرخه امداد خارج می‌شوند.

وی از رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت صدقات خبر داد و گفت: استان البرز در سرانه اکرام جایگاه خوبی در کشور دارد و صدقه دهندگان و حامیان همکاری می‌کنند. وی با اشاره به ارائه خدمت به ۶۰ هزار مددجوی البرز و پرداخت وام ودیعه مسکن به این افراد، افزود: ۳۷۰ دانش آموز مددجو به صورت رایگان در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند. البرزی به اجرای طرح قرض ماندگار و پرداخت وام به افراد تا دهک پنج اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال جاری ۴۲ میلیارد ریال از سوی خیرین جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز از رشد ۵۰ درصدی جذب کمک از خیرین در طرح مذکور خبر داد و افزود: سهمیه خرید مسکن برای مددجویان البرزنیز در ۶ ماه اول سال جاری پنج واحد بود که تا کنون ۲۹ واحد خریداری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha