جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دوره پیش طلبگی حوزه علمیه خواهران در گچساران برگزار شد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران بی بی حکیمه(س) گچساران، گفت: دوره پیش طلبگی برای خواهران طلبه که در آزمون‌های کتبی و مصاحبه پذیرفته شده‌اند در مدرسه علمیه بی بی حکیمه(س) گچساران به مدت ۲ روز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، دوره آشنایی طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت بی بی حکیمه(س) گچساران امروز با حضور حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران برگزار شد.

زهرا اکبری مدیر مدرسه علمیه خواهران بی بی حکیمه(س) گچساران در رابطه با این دوره اظهار داشت: دوره پیش طلبگی برای خواهران طلبه که در آزمون‌های کتبی و مصاحبه پذیرفته شده‌اند در مدرسه علمیه حضرت بی بی حکیمه(س) گچساران به مدت ۲ روز برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت بی‌بی‌حکیمه خاتون (س) خواهران گچساران تصریح کرد: در این دوره مباحث موردنیاز خواهران طلبه جهت آمادگی بیشتر برای آغاز تحصیلات طلبگی توسط اساتید دوره آموزش داده شد.

اکبری عنوان کرد: از جمله موضوعات مطرح شده در این دوره می‌توان به طلبه و نشاط دینی، طلبه و خانواده، طلبه و سواد رسانه‌ای، طلبه و برنامه‌ریزی آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی طلبه‌ها به آگاهی‌ها و راهنمایی‌های لازم در زمینه اهداف و وظایف طلبگی از اهداف این برنامه است.

مدیر مدرسه علمیه بی‌بی‌حکیمه خاتون(س) خواهران گچساران، خاطرنشان کرد: این آمادگی باعث می‌شود تا طلبه‌های خواهر بتوانند در حوزه ادامه تحصیل بدهند و برای جامعه مثمرثمر باشند و بتوانند با خودسازی و افزایش توانمندی علمی و دینی برای جامعه مفید واقع شوند.

طلاب خواهر جدیدالورود گچساران با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha