جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ع

حوزه/ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان هرمزگان، حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک و جمعی از مسئولین شهرستان سیریک دو طرح در شهرستان سیریک مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان هرمزگان، حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک و جمعی از مسئولین شهرستان سیریک دو طرح در شهرستان سیریک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه استان هرمزگان در این مراسم با تبریک هفته وحدت، گفت: پروژه مجتمع فرهنگی آموزشی فاطمه الزهراء(س) شهرستان سیریک یکی از پروژه های ارزشمند و ماندگار شرکت فولاد کاوه کیش در استان هرمزگان و بخصوص شهرستان سیریک خواهد بود.

وی ادامه افزود: در عرصه آموزشی هم آموزش های معرفتی و دینی و هم آموزش های کلاسیک در اختیار و مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت و مردم شهرستان سیریک برکات این را خواهند دید.

حجت الاسلام محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، گفت: در حرکت وحدت آفرین در شهرستان سیریک مجتمع فرهنگی و آموزشی فاطمه زهرا(س) که در اختیار نهاد امامت جمعه شهرستان سیریک و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قرار گرفت.

خطیب جمعه شهرستان سیریک در ادامه افزود: این پروژه با همکاره شرکت فولاد کاوه کیش با هزینه ای بالغ بر بیش از ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید امیدوار هستیم بتوانیم در عرصه فرهنگی موفق باشیم.

امام جمعه سیریک در ادامه نسبت به تجهیز اتاق عمل بیمارستان شهرستان توسط شرکت فولاد کاوه کیش گفت:بدون کمترین دغدغه شخص دکتر حاتمی مدیرعامل محترم فولاد کاوه در شهرستان سیریک حضور پیدا کردند و از سهم فعالیت های اجتماعی شرکت خود را به این شهرستان آوردندو ثابت کردند صنایع استان هرمزگان متعلق به تمامی شهرستان های استان است، این دو طرح برای رفاه مردم شهرستان سیریک است.

حاتمی، مدیرعامل فولاد کاوه کیش نیز در این مراسم بیان داشت: امروز افتخار این را داشتیم که با بهره‌برداری دو پروژه فرهنگی و درمانی در خدمت مردم شریف شهرستان سیریک باشیم، پروژه های که امروز در شهرستان سیریک با حضور نمایندگان ولی فقیه استان هرمزگان به بهره‌برداری رسید حاصل زحمات و پیگیری های امام جمعه شهرستان سیریک حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری،فرماندار شهرستان و مسئولین شهرستان بود.

وی افزود: این پیگیری ها باعث منشأ خیر فولاد کاوه کیش در شهرستان سیریک شد.

مدیرعامل فولاد کاوه کیش در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی آموزشی فاطمه زهرا(س) در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و همچنین در تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد شهرستان سیریک مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان.

ابراهیم حسن نژاد، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تکلیف کوچکی بود که با حضور در این افتتاحیه از زحمات دکتر حاتمی مدیرعامل فولاد کاوه کیش بابت تجهیز اتاق عمل بیمارستان شهرستان سیریک تقدیر و تشکر کنم، در عرصه فعالیت های اجتماعی صنایع از زمانی که استاندار محترم تشریف آوردند حرکات بسیار خوبی انجام شد که امروز شاهد یکی از برکات همین اقدام در خصوص فعالیت های اجتماعی در شهرستان سیریک هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha