جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
عمر عبدالرحمن الأیوبی"

حوزه/ عبدالرحمن الأیوبی گفت: حول مشترکات جمع شویم و به مقدسات یکدیگر توهین نکنیم، نهادها، مؤسسات و رسانه را در راستای تحقق اهداف خود به کار گیریم و به فتوای رهبر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم توهین به مقدسات مذاهب عمل نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عمر عبدالرحمن الأیوبی رئیس رادیو توحید اسلامی لبنان در وبینار سیزدهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر شهریاری دبیرکل مجمع تقریب برای برگزاری کنفرانس وحدت در شرایط کنونی منطقه و به خصوص فلسطین، به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعـا ولا تفرقوا و...» اشاره کرد و اظهار داشت: در برابر وضعیتی که امت اسلام امروز در آن به سر می‌برد، هیچ راه حلی مثل وحدت نیست تا بتوانند با حملات استکبار و رژیم صهیونیستی که قصد بر زمین زدن مقاومت در فلسطین و لبنان را دارند، مقابله کنند.

وی تأکید کرد: باید روابط بین ملت‌ها و دولت‌های خود را تقویت کنیم، چرا که ما دعوت کنندگان به وحدت و توحید هستیم و کشورهای خود را جزئی از امت واحدمان می‌دانیم، پس باید برای نابودی پیمان "سایکس پیکو" تلاش کنیم.

رئیس رادیو توحید اسلامی لبنان، اظهار کرد: همه ما باید به هر طریقی که می‌توانیم به مردم فلسطین یاری رسانیم، مردم صبور و قهرمان و مجاهدی که تحت ظلم و ستم و شرایط سختی به سر می‌برند و در سایه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و محاصره ظالمانه عربی قرار دارند، باید بتوانیم مقاومت و صبر اسطوره‌ای آنان را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز مقدسات و کرامت و شرف امت را هدف قرار داده، آینده همه ما بستگی به وحدت صفوف ما و مقابله با دشمن مشترک دارد، امت ما تجزیه نمی‌پذیرد و برای رهایی از دشمن باید ارتباطات خود با دشمنان اسلام را قطع کنیم.

عبدالرحمن الأیوبی گفت: فداکاری‌ و خون دادن در راه مسجدالأقصی، فلسطین، غزه و مقاومت با آغاز عملیات طوفان الأقصی در هفتم اکتبر و بعد از آن در بهترین شکل خود ظاهر شده تا آثار وحدت اسلامی را در میدان شهید و شهادت نشان دهد، همه اینها نشان دهنده بزرگترین مظهر وحدت اسلامی یعنی وحدت خون شیعه و سنی و عربی و عجمی است.

وی افزود: نتیجه وحدت و همبستگی ما همین پیروزی‌ها، عزت و کرامت امروز امت اسلام در جبهه مقابله با دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی است که حمایت بی حد و مرز از رژیم غاصب صهیونیستی دارد، ما در مقابل حقیقت دینی قرار داریم که فرقی بین عرب و عجم جز بر اساس تقوا قائل نیست و بر اساس اعتقادات ما اسرائیل نابود می‌شود و مستضعفین پیروز می‌شوند.

رئیس رادیو توحید اسلامی لبنان یادآور شد: دیدگاه امام خمینی(ره) و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب دیدگاهی نورانی است و پیشرفت تکنولوژی و نظامی و مالی را برای مقابله با پروژه کفر جهانی آن هم با قدرت ایمان و از مسیر وحدت، برنامه ریزی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: برای تقویت ارزش‌های مشترک بین ما ایجاد اراده بین همه کسانی که پرچم وحدت اسلامی را بالا برده‌اند و پرکردن شکاف‌های موجود که به وحدت ما ضربه می‌زند، از ضروریات است.

رئیس رادیو توحید اسلامی لبنان ابراز کرد: ما امروز ناگزیر به انجام تحرکات میدانی هستیم و نباید تنها به برگزاری سمینارها و کنفرانس‌ها اکتفا کنیم، بلکه باید افکار خود را عملی کنیم و با چالش‌های موجود که مانع همکاری اسلامی فعالانه بین اجزای امت اسلامی می‌شود، مقابله نماییم.

عبدالرحمن الأیوبی تصریح کرد: حول مشترکات جمع شویم و به مقدسات یکدیگر توهین نکنیم، نهادها، مؤسسات و رسانه را در راستای تحقق اهداف خود به کار گیریم و به فتوای رهبر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم توهین به مقدسات مذاهب عمل نماییم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha