جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
قالی باف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اصلاح نحوه اجرای قانون و قانونگذاری تأکید کرد: با هدف حل مشکلات مردم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود زیرا برنامه هفتم میثاق ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت اصلاح نحوه اجرای قانون و قانونگذاری تأکید کرد: با هدف حل مشکلات مردم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ تصمیمی خارج از مدار برنامه هفتم توسعه گرفته شود زیرا برنامه هفتم میثاق ملی است.

وی با اشاره به برنامه هفتم بیان کرد: باید این برنامه را میثاق ملی بدانیم زیرا دولت و مجلس آن را با خرد جمعی تدوین و تصویب کرده‌اند و قابل تحقق و اجرا است.

رییس مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تأکید کرد: ما در مجلس برای این برنامه وقت زیادی گذاشتیم و فراز و نشیب‌های زیادی برای تصویب آن طی کرده‌ایم و نتیجه آن شد که در قانون برنامه هفتم برای حل و فصل برخی مشکلات اساسی به صورت جدی و قطعی تعیین تکلیف شده است.

قالیباف با بیان اینکه گاهی مسائل مختلف از جمله اقتصادی به دلیل تصمیمات نسنجیده عقب افتاده است افزود: ما نیازمند همکاری مسئولان دولتی استان‌ها و شهرستان‌ها برای تحقق برنامه هفتم به منظور حل اساسی مشکلات کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید نحوه قانونگذاری و اجرای قانون را اصلاح کنیم، گفت: همه ما باید بدانیم زمانی ایران قوی می‌شود که مردم قوی شوند؛ ما دفاع مقدس را با مردم اداره کردیم و مشکلات اقتصادمان را هم باید با کمک مردم حل کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان حاضر در نشست افزود: راه حل‌وفصل تمامی مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه در قانون برنامه هفتم وجود دارد و نیاز است آن را مطالعه و موضوعات را احصاء کنید البته لازم است دولت آیین‌نامه‌های آن را تصویب کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha