جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اردهال

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی امامزادگان را کانون ایمان و امید دانست و گفت: دشمن به‌دنبال از بین بردن کانون‌های ایمان از جمله امام زادگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در همایش علمی چهارمین اجلاسیه کنگره بین المللی علی بن باقر(ع)، با بیان اینکه یک جاسوس انگلیسی ۲۵۰ سال پیش پس از سالها تحقیق در کشورهای اسلامی به دنبال از بین بردن اسلام بود، اظهار داشت: این جاسوس بعد از چندین سال تحقیق و زندگی در بین مردم کشورهای اسلامی به این نتیجه رسید که باید ۲۳ نقطه اسلام خصوصا امامزادگان و فرزندان پیامبر اکرم(ص) از مسلمانان گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن امامزادگان هستند، ابراز کرد: دشمنان عقیده دارند اگر بخواهیم نقطه قوت مسلمانان را از بین ببریم، باید امامزادگان را با خاک یکسان کنیم، لذا بقیع نخستین جایی بود که نظریه جاسوسان انگلیسی در آن محقق شد.

عضو خبرگان رهبری، امامزادگان را کانون ایمان و امید دانست و یادآور شد: دشمن به‌دنبال از بین بردن کانون‌های ایمان از جمله امام زادگان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مردم کاشان راه را گم نکردند، ابراز کرد: علیرغم دعوای بنی امیه، مردم کاشان فهمیدند که نور الهی را باید از اهل بیت(ع) بگیرند و با زانو زدن در محضر امام باقر(ع) فرزندش را برای تبلیغ دین در منطقه کاشان درخواست نمایند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه امام باقر(ع) نهایت کرامت را نسبت به نامه مردم فین و کاشان نَشان دادند، اظهار کرد: وقتی مردم یثرب مفسر قرآن را از محضر پیامبر اکرم(ص) درخواست کردند، حضرت فرزندش علی بن باقر(ع) را برای تبلیغ دین به کاشان فرستادند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha