جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
خمین

حوزه/ جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس برگ زرینی ثبت کرد و این دوران یادآور دلیری و رشادت همه اقشار مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، سردار محمدرضا عسگری، جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خمین اظهار داشت: دفاع مقدس الهام گرفته از عاشورای حسینی است و شکست در قاموس رزمندگان معنایی نداشت.

وی گفت: نام دفاع مقدس به نام امام و شهدا و کربلا گره خورده است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس برگ زرینی ثبت کرد و این دوران یادآور دلیری و رشادت همه اقشار مردم است.

سردار عسگری تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مردان و زنانی است که به ندای امام خود لبیک گفتند و برای حفظ انقلاب و نظام از جان و مال خود گذشتند.

وی افزود: نهضت امام راحل خوشایند دشمنی که مکتبش براساس چپاول ثروت و مادی گرایی بود قرار نگرفت و تقابل با نظام اسلامی شروع شد.

سردار عسگری تاکید کرد: دشمن از اختلافات قومی و بی‌بصیرتی استفاده کرد و کشور را به سمت انزوا سوق داد و با مسدودسازی منابع مادی در بانک‌های جهانی توطئه خود را آغاز کرد ،وقتی در این توطئه‌ها شکست خوردند با وعده‌های پوشالی به رژیم بعث عراق ، زوال و نابودی این رژیم را رقم زدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha