جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان فاجعه ای دردناک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیست بی رحمانه ترین جنایت ها را حق کودکان و مردم مظلوم غزه مرتکب می شود، افزود: مجامع بین المللی دفاع از حقوق بشر و مردم مسلمان و آزاده جهان نباید در برابر این جنایات بی رحمانه سکوت کنند و باید از مردم مظلوم جهان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه حمایت مسلمانان و آزادگان جهان از مردم مظلوم غزه و فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش امری واجب است، افزود: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان فاجعه ای دردناک است و امروز رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش به خصوص کشورهای غربی در مقابل این جنایات سکوت و اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند .

امام‌ جمعه خرم آباد همچنین به دسیسه ها و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین اشاره و اظهار داشت: دشمنان قصد دارند با هر حربه ای بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند اما ملت مسلمان و بیدار فریب توطئه های تفرقه ای دشمنان را نخواهند خورد و حافظ ارزش های اسلامی و قرآنی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقشه دشمنان برای ترویج بی‌ حجابی در کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز در شهرهای بزرگ و کلانشهرها شاهد گسترش بی‌حجابی و شل حجابی هستیم که برای مقابله با این پدیده خانواده‌ها، نیروی مقتدر انتظامی و آمران امر به معروف و ناهیان از منکر و بسیج با نظم و امنیت و دور از خشونت کلامی و رفتاری وظیفه خود را در مقابل هنجارشکنان انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: مردم ما هیچگاه رشادت های رزمندگان و جوانان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ، لشکر ۸۴ و بسیج را فراموش نکرده و این هفته فرصتی برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در استان اشاره کرد و گفت: سند اسلامی در دانشگاه‌ها و سند تحول بنیادی باید در مدارس استان با همکاری دولت و بخش خصوصی اجرا شود .

وی با قدردانی از عملکرد دولت‌ها در خدمات رسانی به مردم افزود: دولت ها در حوزه اقتصادی ضعف بسیاری دارند و با توجه به برخی گرانی‌ها در حوزه‌های مختلف به خصوص مصالح ساختمانی ، مسئولان باید برای تنظیم بازار و اقتصاد کشور تلاش بیشتری کنند.

در حاشیه نمازجمعه امروز خرم آباد، دادگستری لرستان با برپایی میز خدمت پاسخگوی سوالات و مشکلات حقوقی نمازگزاران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha