جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مرکز نور

حوزه/ کارشناسان و اساتید رشته‌های فناوری، شبکه و هوش مصنوعی از گروه اسنواتک از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارشناسان و اساتید رشته‌های فناوری، شبکه و هوش مصنوعی از گروه اسنواتک شهر اصفهان از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) بازدید کردند.

در این جلسه میهمانان ضمن آشنایی با مرکز و فعالیت‌های آن، از مجموعه‌های تخصصی و فنی مانند بخش مرکز داده و آزمایشگاه هوش مصنوعی نیز بازدید داشتند و نکات و سئوالات خود را با کارشناسان مرکز نور درمیان گذاشتند.

مهندس احمد ربیعی‌زاده، معاون فنی مرکز نور توضیحاتی درباره فعالیت‌های مرکز بخصوص در زمینه هوش مصنوعی و محصولات هوشمند تولید شده به میهمانان ارائه کرد.

سابقه فعالیت‌های هوش مصنوعی در مرکز در سال‌های گذشته تا تاسیس آزمایشگاه هوش مصنوعی و تولید محصولات هوشمند که در بسیاری از نرم‌افزارهای رومیزی، پایگاه‌های اینترنتی و حتی نرم‌افزارهای همراه در حال استفاده است از نکاتی بود که معاون فنی مرکز در این جلسه مطرح نمود.


از آنجا که موضوع هوش مصنوعی در دنیای امروز از موضوعات مهم و راهبردی محسوب می‌شود، همیاری و کمک گروه‌های فعال می‌تواند زمینه‌های رشد و پیشرفت را با سرعتی بیشتر فراهم نماید.

آزمایشگاه هوش مصنوعی وابسته مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) آماده تعامل و همکاری با گروه‌های فعال در این موضوع می‌باشد. برای هماهنگی بازدید از مرکز و برگزاری جلسات همکاری، با شماره ۰۲۵۳۲۱۲۰۱۲۶ تماس بگیرید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha