جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن فریادی، امام جمعه شهرستان چرداول، در پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد خجسته رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) را به تمامی مسلمانان تبریک گفتن

حوزه/ حجت الاسلام فریادی در خطبه‌های نماز جمعه سرابله با تأکید بر اهمیت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و آغاز سال تحصیلی، از نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور و ضرورت تقویت وحدت بین اهل‌سنت و اهل‌تشیع سخن گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام فریادی، امام جمعه شهرستان چرداول، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در شهر سرابله، با اشاره به آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن عاطفه‌ها، بر اهمیت کمک و دستگیری از نیازمندان، به ویژه دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی بیان داشت که این کمک‌ها می‌تواند گره‌گشای مشکلات مالی دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشد و اجر معنوی بالایی دارد.

حجت الاسلام فریادی در ادامه افزود: توجه به آموزش و پرورش، توجه به آینده و پیشرفت کشور است.

وی همچنین به خطرات انحراف دشمنان در زمینه آموزش و تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و خواستار هوشیاری و دقت در این زمینه شد.

خطیب نماز جمعه سرابله همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: "در دوران دفاع مقدس، شاهد رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان بودیم که باید این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها برای جوانان و نوجوانانی که جنگ را ندیده‌اند، بازگو شود."

وی در پایان به دیدار رهبر معظم انقلاب با علمای اهل سنت در آغاز هفته وحدت اشاره کرد و این دیدار را نشانه‌ای از توجه ویژه به تقویت وحدت بین اهل‌سنت و اهل‌تشیع در کشور دانست.

حجت الاسلام فریادی تأکید کرد که اتحاد و برادری بین این دو گروه، می‌تواند به زندگی مسالمت‌آمیز و همزیستی بهتر در جامعه کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha